Monday, May 2, 2011

Semalam, hari ini dan esok...


"semalam adalah kenangan"
"hari ini adalah kenyataan"
"esok adalah suatu permulaan"

btol ke??..suke2 aku je kan..hehe..bia la ape yg org nak cakap, yg penting kita hepi dengan apa yg kita buat..xkisah la apa yg kita buat tu btol atau salah..ye x??..pandai2 je ckp...nta btol nta tidak..huhuhu

dalam idop ni kn, yg mana satu org plg ske??..adakah SEMALAM?? atau HARI INI?? mahupon ESOK??

jika pilihan ni diberi pada aku, sudah tentu aku xkan pilih SEMALAM...mengapa?? adakah wujud satu kisah silam di situ??..

setiap org, mesti punya ceritera tersendiri dan sebab itu lah aku xnak la ingat pada hari-hari semalam kerana hari-hari semalam bisa membuat jantung aku berdebar dengan lebih kencang..ecececehh..nampak sgt la aku penakot kan...bukan macam tu, xsemua org punya kisah semalam yg menceriakan..dan bagi aku, kisah semalam tu la yg membuatkan aku jadi gerun nak mneghadapi kenyataan hari ini..gerun sbb tkot kenangan semalam berlaku lagi pada hari ini...

apa-apa pon semuanya terletak pada individu itu sendiri..ye x??..kita hanya merancang dan tuhan lah yg menentukan segalanya....(*_*)

No comments:

Post a Comment